Створення живого одягу та домашнього текстилю з натуральних матеріалів з акцентом на етнічний дизайн
Дізнатись більше
Ясність. Куди, що і як робити після розколу команди

Не розуміння кого брати на роботу, як варто переформатовувати процес


Запит
Відбулася зміна команди і керівник відчував себе невпевнено: куди виходити, що робити. Не було розуміння куди рухатись
Джерело запиту
-бізнес працює 7 років і команда оновилась

-бізнес ніяк не міг вийти на бажані обороти

-карантин та бажання змін
-компанія збільшила обороти на 250%

-члени команди довіряють один одному

-налагоджена командна динаміка

-власниця відчуває себе людиною, яка вміє управляти командою, дивитись на процеси зверху

-щаслива власниця
СТАРТ
РЕЗУЛЬТАТ
Результат
Старт
Етапи
Розібрали власну місію власниці, ідентичності та бажання в бізнесі

Розібрали, як під місію власниці повинна виглядати структура команії

Визначили, яких ролей не вистачає, підібрали до них кандидатів та було прийнято рішення найняти комерційного директора


Робота з командою
    Персональна стратегічна сесія
            Підібрано ролі, яких не вистачало та провели інтерв'ю з членами команди

            Зроблено карту команди
            Етапи
            Підібрано ролі, яких не вистачало та провели інтерв'ю з членами команди

            Зроблено карту команди
            Розібрали власну місію власниці, ідентичності та бажання в бізнесі

            Розібрали, як під місію власниці повинна виглядати структура команії

            Визначили, яких ролей не вистачає, підібрали до них кандидатів та було прийнято рішення найняти комерційного директора
            Робота з командою
                1
                2
                Стратегічна сесія
                  Визначено місію та цілі, опрацьовано складні моменти, які не давали бізнесу рухатись

                  Передивились корпоративну культуру і моменти, які не давали розвиватись

                  Визначено цільові аудиторії, групи, фактори
                  Стратегічна сесія
                      3
                      Визначено місію та цілі, опрацьовано складні моменти, які не давали бізнесу рухатись

                      Передивились корпоративну культуру і моменти, які не давали розвиватись

                      Визначено цільові аудиторії, групи, фактори
                      Персональна стратегічна сесія
                          Ясність в голові власника від місії до бізнес процесів
                          МЕНЮ
                          СЛІДКУЙТЕ ЗА НАМИ
                          Made on
                          Tilda