Oak&Wine

Міжнародна компанія по збереженню традиційного смаку напоїв через бережне ставлення до деревини
Кейс по трансформації команди та формування стратегії розвитку компанії

Ціль запиту:

  • хочуть інвестицій, проблеми на ринку, власники концентрують всі дії на собі

Запит:

  • робота з топ-менеджментом
  • побудова нової стратегії до умов ринку
  • ясність в компанії, бачення шляху куди рухатись

Старт
  • Завод Вуд Інтернаціональ по переробці деревини в кльопку для бочок та альтернативну продукцію для витримки вина

  • Проблеми на ринку та пошук можливостей, пошук нової стратегії

  • Не розуміння відповідальностей в команді, страх конфліктів

  • Острах перед змінами та не розуміння їх важливості

  • Зосередженість більшості задач на керівниках

  • Дуже висока лояльність команди до власників, довіра людська між собою, цінності родини, але не професійна довіра, страх відкритості.
Результат
  • Міжнародна компанія «Oak & Wine" з головним офісом в Люксембурзі, місія якої є збереження традиційного смаку напоїв через бережне ставлення до деревини.

  • Розуміння відповідальностей, ролей, важливості зворотнього зв'язку

  • Стратегія розвитку, ключові продукти, клієнти, ринки, цілі

  • Навичка вирішувати конфлікти

  • Наявність професійної довіри

  • Відчуття значущості дій та важливості місії


Етапи:
1
Розбір відносин та відповідальностей в команді
  • Розробка карти команди
  • Робота зі свідомістю команди. Наша основна задача - дати команді усвідомлення важливості змін, оскільки до цього був страх та не розуміння
  • Робота з корпоративною культурою, розподіл відповідальностей та повноважень, формування структури
  • Вирішення конфліктів, проблемних місць
2
Стратегування з топ-менеджментом
  • Стратегічна сесія з топ-менеджментом. Аналіз того, що ми маємо зараз, аналіз ринків, продуктів. Формування місії, візії, стратегічних цілей та операційних ключових задач
  • Моя задача - допомогти команді стати в точку НАД і подивитися куди вони рухаються
Made on
Tilda