Хто такий командний стратег?
13.10.20
Олеся Архіпова
Хто такий командний стратег? Це ми!
Якщо ти не можеш пояснити за 30 секунд дитині або літній людині чим ти займаєшся - ти не розумієш хто ти. Давайте перевіримо хто я і що даю бізнесу?

Командний стратег - це спеціаліст, який знаючи чому і як поводять себе люди, страхує бізнес від втрати клієнтів та грошей, підвищує ефективність команди. Як наслідок - збільшення обороту, прибутку та стабільності бізнесу. Це працює тому, що командний стратег влаштовує процеси в команді так, щоб ніхто не кинув команду, забравши клієнтів, усі відчували свою роль та правильно її реалізовували, мали спільну ціль, забезпечували її, вміли та головне практикували ефективну комунікацію між членами команди.

Вийшло?
Думаю, ні. Спробую ще раз.

Командний стратег робить так, щоб кожен вкладений долар приносив максимум прибутку як можна довший час, щоб команда була надійна та сприяла росту компанії, а не розпорошувалась чи з'їдала кошти своєю неефективністю.

Так краще?

Читай та дивись кейси далі. Там детальніше про те, як це працює.

В розмові з власником компанії по оптимізації бізнес-процесів, відкрила багато цікавого. Ділюсь тезами та висновками нижче.

- Оказывается сотрудники - это люди со своими эмоциями. Как это определить и как с этим бороться - я не знаю и вижу проблему, когда люди уже уходят, либо я их увожу. И уже поздно звать кого-то. Да и зачем?

- Каждый доллар в бизнесе должен мне что-то принести. Что мне принесет здесь? Я всегда работаю в режиме дефицита средств и не понимаю, как при дефиците средств, выделение их на роботу с командой - принесет мне доход. Я понимаю, что нанять еще одного продажника за эти деньги - это увелечение оборота.

І далі він сам виходить на те, що з команди зазвичай ідуть топові менеджери, забираючи з собою клієнтів. А це вже десь 20% з обороту + пошук нової людину додає витрати на рекрутера та час на адаптацію. З'являється страх того, що і цей піде. В результаті, власник менше вкладається в нову людину, менше довіряє. Це призводить до того, що працівник стає не менеджером компанії , а своїм власним. Це суттєво збільшує ризик повторного сценарію. Ще -20% обороту в майбутньому. І так компанія втрачає 40% можливого обороту на заміну людини. За даними досліджень - це як півроку оплачувати його послуги.
Консультант з ефективних команд - це людина, яка застрахує вас від цього ризику і зробить кожен момент робочого процесу більш зрозумілим.

Уявляєте собі , що 40% обороту та півроку життя компанії може піти від вас через не вирішені конфлікти чи не розуміння того, що люди - люди?

Ну що, зараз консультант з ефективних команд - це незрозуміла витрата, чи експерт, який потрібен?
Made on
Tilda