ЯК ЗБІЛЬШИТИ ПРОДУКТИВНІСТЬ КОМАНДИ?
До чого тут КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ?
07.10.20
Олеся Архіпова
«Мені не до корпоративної культури, я вирішую кожен день по 150 тисяч поточних проблем. От коли ми поставимо компанію на ноги, тоді можна буде подумати про корпоративну культуру!" - Часто таке чуєте, чи, може, самі говорите?
Корпоративна культура є завжди. Вона сформована свідомо, або стихійно і не є усвідомленою.
Якщо ми щось усвідомлюємо, значить можемо цим керувати, неусвідомлене ж керує нами.
Так само і з корпоративною культурою, якщо вона проговорена і створена з думкою - працює на продуктивність команди.
Продуктивність - це поведінка команди, а корпоративна культура є джерелом її формування.
Корпоративна культура - це правила та принципи, за якими ми діємо і відповідно до яких приймаємо рішення :
те, як вирішуються конфлікти та проблеми,
те, як беруть відповідальність співробітники та лідери, те, як формуються стосунки в команді з клієнтами та партнерами.

Продуктивність - це поведінка команди, а корпоративна культура є джерелом її формування. Саме тому продуктивність команди завдячує усвідомленій, організованій відповідно до цілей культурі.

Як формується корпоративна культура та де є точки впливу на неї, розглянемо нижче, за допомогою візуалізації.

Формування корпоративної культури - це циклічний процес. Чи будуть одні блоки більш чи менш впливовим - залежить від розміру компанії. Та механізм лишається одним. Корпоративна культура потрібна для збільшення продуктивності команди. Ціль - зменшення часу на роботу , економія ресурсів, збільшення прибутку. А ще бажано не втрачати дорогою до цілі людей, особливо в критичні моменти.

1 рівень - особистий.
Це той самий "людський фактор", про який часто згадують, коли кажуть про ризики чи причини проблем. Він може бути місцем сили, а не проблем, якщо знати як з ним працювати.

2 рівень - взаємодії.
"От взяти нас окремо - хороші люди, але коли разом, то все не працює!" - Чули таке? Я багато разів. На цьому рівні якраз проявляються особистості. Розуміючи специфіку цього рівня, ми виявляємо динаміки, які впливають на продуктивність : підсилюючи її чи гальмуючи, відповідно й можемо цим керувати.

3 рівень - взаємодія в процесі.
Рівень розуміння розвитку команди : "Вчора всім все подобалось, добре працювали, нічого не змінилося, а люди чомусь вже не хочуть працювати." - Стикались з таким? Розуміючи себе в динаміці, ви завжди знаєте який наступний крок.

4 рівень - корпоративна культура.
Формальні та неформальні правила поведінки, які сформувались працівниками, їх взаємодію та свідомого чи не свідомого включення менеджера в ці процеси. У вас постійно переносять дедлайни? Вітаю! Це ваша корпоративна культура. Змінити її можна через зміну поведінки людей на індивідуальному рівні та рівні взаємодій. Розуміючи рух розвитку командної динаміки, ми збільшуємо продуктивність.
Made on
Tilda